Day 5 in Berlin

27 januari 2023 - Berlijn, Duitsland

Lieve volgers, 🥰

Hier weer even een update!

Afgelopen dagen waren pittig, vandaar dat ik afgelopen twee dagen niet meer in de blog had geschreven.

Woensdag werd de behandeling namelijk twee keer uitgevoerd dit was heel intensief. De behandeling werd vanaf woensdag steeds langer ingesteld en de stroomschokken werden verhoogd.
In de middag werd er door de Arts een presentatie gegeven over de behandelingen en de eindresultaten. Dit was heel interessant en hoopvol! Hierna was ik kapot en heb ik alleen maar geslapen.

Donderdag kreeg ik weer de behandeling plus de training en vandaag moest ik examens uitvoeren. Maandag zijn de uitslagen bekend en aan de hand daarvan kunnen ze nu al zien of de behandeling aanslaat op mijn ogen of niet, dus dat is heel spannend!

Ook kreeg ik vandaag twee keer de training en er werd weer een E.E.G scan gemaakt om te kijken of mijn hersengolven nog in orde waren ivm mijn aanvallen in het verleden.

Het is heel intens en de behandelingen worden steeds zwaarder, daardoor zal ik ook steeds meer vermoeid worden.

Vandaag zijn we wel nog even een aantal winkels ingegaan om te shoppen en toch even iets leuks te doen, want daar is weinig energie voor.

Dit weekend heb ik even rust en kunnen we hopelijk iets zien van Berlijn. Maandag gaan we weer aan de slag in de kliniek! 🍀

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en al het medeleven, dat helpt mij enorm door dit proces heen! 🥰

Dikke knuffels van mij 🤗

2. Kim Brouns:
    Lief, dankjewel sjattie ❤️🍀
  3. Afra Huijten:
    27 januari 2023
    Even genieten van iets leuks.
    Jij bent een topper !!
    Veel liefs..........
  4. Kim Brouns:
    Ga ik doen!!
    Wat lief!
    Veel liefs terug.. 🤗
  5. Dieter Dietro:
    27 januari 2023
    Zo een leuke vrouw en zo een mooie ogen, en toch, juist die ogen geven je zorgen. Maak je niet ongerust, alles komt goed, je zal het wel zien, letterlijk & figuurlijk. Geef het tijd, maar het komt goed !! Sterkte.

Die EEG's zijn wel beu he, en zeker met je lange haren. Ik heb die testen minstens 6x per jaar. Maar ik heb kort haar ;-) We volgen met zijn allen jouw tijden daar op, en iedere dag duimen we voor jouw hoor!
  6. Kim Brouns:
    28 januari 2023
    Jaa ze geven me inderdaad heel veel zorgen, iedere dag weer.. maar hopelijk is er nu misschien eindelijk een oplossing en krijg ik iets meer rust.. Precies zo is dat!! We gaan het zien!!

Jaa verschrikkelijk die EEG’S.. ik sta eens altijd een half uur onder de douche om die gel uit m’n haren te krijgen 🤣
    Vervelend dat jij dat 6x per jaar moet.. petje af..!

Ahh wat lief van jullie, dat waardeer ik!!
  7. Heinrichs Gertie:
    27 januari 2023
    Ga nu lekker genieten van het weekend en Berlijn
    En voor de volgende week weer heel veel succes🙏🕯😘
  8. Kim Brouns:
    Zal ik doen! Dankjewel lieve Gertie!! 🕯️ 😘😘
  9. Margriet Tieben:
    27 januari 2023
    Jij kunt t Toppertje, we missen je behoorlijk in ons dreamteam!!😘😘🍀🙏
  10. Kim Brouns:
    28 januari 2023
    Dankjewel lieffieee! Ah lief.. en ik mis mijn dreamteam ook enorm!! Blij als we weer compleet zijn! 🍀😘🍀😘
  11. Karin:
    27 januari 2023
    Spannend hé.. afwachten en op de eerste resultaten van hoe je behandeling aanslaat.. we duimen voor je 👍🏻. Groetjes aan je mama.
  12. Kim Brouns:
    28 januari 2023
    Heel spannend.. wat lief! Dankjewel!!
    Groetjes terug van mama! 😘
  13. Linda:
    28 januari 2023
    Hé Kim, na deze inspanningen gelukkig even rust in het weekend.
    Zeker spannend allemaal. Hou vol, je kunt dat en duim voor je.
    Nu ff iets anders in het weekend, site seeiing Berlijn.🍀😘
  14. Kim Brouns:
    Hee Linda,

Ja even tijd om bij te komen, en genieten van het weekend en Berlijn!
    Wat lief.. dankjewel!! 💪😘🍀😘
  15. Jacqueline Quaedvlieg:
    28 januari 2023
    Lijkt me heel zwaar. Houdt het resultaat in gedachten dat helpt. We denken aan je. Kanjer. Groetjes van Jacqueline en Jeu
  16. Kim Brouns:
    28 januari 2023
    Jaa is het ook.. ben heel moe, maar ze zeggen dat dat een goed teken is. We houden inderdaad het resultaat in gedachten, dat helpt! Super lief van jullie! Dikke knuffel van mij 😘
  17. Suzanne:
    29 januari 2023
    Hoop dat jullie een leuk weekend hadden (en nog hebben😉). Heel veel succes voor morgen!!! 👍🍀
  18. Kim Brouns:
    29 januari 2023