•Update•

31 januari 2023 - Berlijn, Duitsland

Hallo lieve volgers,

Weer even een update over de afgelopen 2 dagen!

Allereerst het goeie nieuws!
Uit de resultaten is gebleken dat de behandeling aanslaat!
Dat is al de eerste stap in de goeie richting!

Verder heb ik gisteren een pittige dag gehad, s’ochtends een behandeling + training en in de middag nog eens terug naar de kliniek voor een tweede behandeling. De hele dag was mijn zicht erg wazig en was ik erg vermoeid.

Vandaag kreeg ik een behandeling + training dus ik was al snel klaar. Eenmaal terug in het appartement viel ik meteen in slaap en heb ik een paar uurtjes geslapen.

Vanavond zijn we even erop uit geweest en hebben we genoten van het mooie Berlijn.

Nu lekker onder de warme deken en slapen want morgen word een lange dag voor me.

Planning voor morgen: Behandeling + training + gesprek met de arts + nog een aantal oefeningen.
En dan donderdag alweer de laatste dag in de kliniek. Wat vliegt de tijd..!!

Morgen weer een nieuwe update!

Slaaplekker allemaal! 😴 ❤️

E48E0053-9588-456A-8681-20D28707807A

1. Monique Huls:
    31 januari 2023
    Goed nieuws toch ben blij voor je
    Veel succes verder de komende dagen
  2. Kim Brouns:
    Jaa goed nieuws!!
    Dankjewel Monique!! 😘😘
  3. Jeanine (kapsalon):
    Wat een goed nieuws Kim.
    Nu nog de laatste loodjes en je hebt je kranig door alle behandelingen heen gewerkt. Chapeau!! Lijkt mij echt wel pittig. Succes met de verdere behandelingen. Liefs 🍀❤
  4. Kim Brouns:
    Jaa echt ongelofelijk..!!
    Inderdaad de laatste loodjes.. wat een proces!
    Het was inderdaad pittig, maar het was het allemaal waard! Dankjewel voor je lieve woorden! Liefs van mij 🍀❤️😘
  5. Heinrichs Gertie:
    1 februari 2023
    Wat een geweldig goed nieuws
    Nu nog even volhouden en dan mag je je verheugen op het naar huis gaan
    Kim ik wens je nog heel veel kracht sterkte en geluk
    Tot gauw
  6. Kim Brouns:
    1 februari 2023
    Jaa ongelofelijk..! Ik kan het nog steeds niet geloven.. de laatste loodjes!
    Nu kan ik inderdaad gaan aftellen om naar huis te gaan! Dankjewel Gertie dat je zo met me mee leeft dat waardeer ik enorm! Tot gauw en een fijne avond!
  7. Jenny Elmendoro:
    Lieve Kim,
    Wat een goed nieuws, dat is je meer als gegunt!
    Op naar de laatste loodjes en dan ben je weer lekker thuis❤️
    Zet hem op nog even 😘😘 Jenny
  8. Kim Brouns:
    Dankjewel lieve jenny! 😘❤️
    Inderdaad de laatste loodjes en dan zit het erop! Dikke knuffel 😘
  9. Suzanne:
    1 februari 2023
    Lieve Kim, super fijn om te horen dat de behandeling aanslaat!!! 👍Nog even doorbijten en dan lekker slapend op de achterbank weer naar huis en 🥂! Succes en sterkte nog. Groetjes, ook aan mam en Tom.
  10. Kim Brouns:
    1 februari 2023
    Ja!!! Echt blij om! Haha ja weer lekker op de achterbank naar huis, vertrouwde plekje!
    Dankjewel! Groetjes terug van ons 3tjes! 😘❤️
  11. Monique Dautzenberg:
    1 februari 2023
    Wat super fijn om te horen dat de therapie aanslaat.
  12. Kim Brouns:
    Jaaa echt wel! Dankjewel! 😘
  13. Margriet Tieben:
    1 februari 2023
    De laatste loodjes trek jij ook nog! Ze kunnen zwaar, maar jij als positief persoon, kun jij ook nog aan,TOPPER
  14. Kim Brouns:
    2 februari 2023
    Ahhh lief dankjewel Margriet!
    Yesyes dat gaat helemaal goed komen! 💪🏼
  15. Maria Dirks.:
    Lieve Kim
    Wat ben je toch een kanjer. Nog even doorbijten en dan weer samen naar huis. Een nieuwe toekomst tegemoet. Groetjes aan iedereen en een veilige reis en thuiskomst. Dikke knuffel. Maria.
  16. Kim Brouns:
    Lieve Maria,

Wat ontzettend lief!
    Dankjewel! Jaa vandaag de laatste loodjes en morgen weer naar huis! Inderdaad een nieuwe toekomst tegen moet.. ongelofelijk..!
    Groetjes van ons allemaal!
    Dikke knuffel terug 😘
  17. Jacqueline Quaedvlieg:
    Geweldig Kim. Jij bent een echte kanjer. Tot snel
  18. Kim Brouns:
    2 februari 2023
    Dankjewel Jacqueline wat lief!
    Tot snel 😘